858 746 068 info@acme.net.pl

Podgląd zamówienia

Katalogi

Regulamin sklepu

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE ZAMÓWIEŃ ON-LINE www.acme.net.pl
1. Zamówienie może złożyć każda firma lub instytucja zarejestrowana w UE odwiedzająca stronę www.acme.net.pl, która prawidłowo przejdzie proces składania zamówienia:
- prawidłowe wypełnienie formularza rejestracji firmy w systemie - agencje reklamowe po rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia warunków współpracy tel. 858 746 068
- szczegółowe zapoznanie się z cennikami nadruków i znakowania
- dodanie produktów / usług do koszyka z odpowiednią ilością i opcjami dodatkowymi
- wybór odpowiedniej formy przesyłki / dostawy
- wpisanie niezbędnych danych w polu "Twoje uwagi" - informacje dodatkowe niezbędne do realizacji zamówienia.
2. Zamówienie zostanie odrzucone jeśli powyższe dane będą niezgodne ze stanem faktycznym, np. błędne dane firmy, błędna ilość,  brak kontaktu - realizujemy zamówienia od ilości minimalnych podanych w opisie produktu, za wyjątkiem zamówień na próbki.
3. Zakupu można dokonać tylko po rejestracji firmy/instytucji w systemie (weryfikacja danych i aktywacja odbywa się w ciągu 24h - dni robocze).
4. Przedmiotem sprzedaży są wszystkie widoczne produkty i usługi przedstawione na stronie www.acme.net.pl, oferty posiadają aktualne ceny (poza produktami z oznaczeniem "wycena indywidualna") - system nie posiada rzeczywistego stanu magazynu, stany magazynowe i dostępność potwierdzane są e-mailem.
5. Przebieg zamówienia i jego historię, użytkownik może śledzić w dziale "Ewidencja zamówień" po zalogowaniu się do swojego konta klienta.
6. System zamówień www.acme.net.pl obsługuje firma:
ACME Karina Rafałko
ul. Gajowa 20
15-794 Białystok
NIP:542-259-17-53
REGON: 200011894
7. Rejestracja w systemie jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz z upoważnieniem firmy ACME do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy na zamówienia złożone w serwisie www.acme.net.pl
8. Nie obsługujemy zamówień detalicznych - konsumentów.
9. Do zamówień mniejszych niż 1000 zl netto doliczane sa koszty logistyczne w wysokości 20 zl netto.
10. Zamówienia na produkty z katalogów: HIDEA, STOCKOUT, HIDEA XMAS, COOL, realizujemy od kwoty 1000zl netto, poniżej doliczane są koszty logistyczne w kwocie 50 zł netto.
 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZEWNĘTRZNYCH
1. Dowolny produkt z oferty www.acme.net.pl można też zamówić:
- wysyłając zamówienie e-mailem - lista handlowców w dziele KONTAKT.
- telefonicznie: 858 746 068 - konieczne e-mailowe potwierdzenie.
- faxem: 858 746 069 - konieczne e-mailowe potwierdzenie.
- przez komunikatory: Gadu-Gadu lub Skype - koniecznie e-mailowe potwierdzenie.
warunkiem złożenia takiego zamówienia jest podanie: symbolu produktów: np. IT23456, opisu do oznakowania: miejsce, wielkość, ilość kolorów, technika, pełnych danych firmy do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres, nip, adresu wysyłki - jeśli jest inny niż dane do faktury, danych kontaktowych: imię i nazwisko osoby zamawiającej,  telefon, e-mail.
2. Zamówienia zewnętrzne są równoznaczne z założeniem konta klienta (tylko nowi klienci), realizowane po zatwierdzeniu szczegółów zamówienia e-mailem.
 

REALIZACJA I TERMINY ZAMÓWIEŃ
1. Po złożeniu zamówienia system wysyła potwierdzenie e-mailem z unikalnym numerem zamówienia, można śledzić proces realizacji w koncie klienta lub wpisując "unikalny numer zamówienia" bezpośrednio na stronie www.acme.net.pl w panelu "Podgląd zamówienia". Podczas składania zamówienia na produkty znakowane, należy załączyć plik z projektem lub przesłać e-mailem.
2. Po weryfikacji przesyłamy e-mailem informację o dostępności produktu, aktualnej cenie (produkty "wycena indywidualna"), formie płatności i podanym terminem realizacji, w tym czasie produkty są rezerwowane na 3 dni, następnie wykonujemy wizualizacje znakowania GRATIS oraz wysyłamy na e-mail i oczekujemy na AKCEPTACJĘ - klient ma prawo do 2 poprawek, kolejne zmiany w wizualizacjach są płatne i ich koszt wynosi 30 zł za każdą kolejną poprawkę. W przypadku rezygnacji z zamówienia koszt wizualizacji jednego produktu wynosi 50 zł netto.
3. Po otrzymaniu akceptacji przesyłamy e-mailem potwierdzenie PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI oraz kontakt do sprzedawcy obsługującego zamówienie.
4. Termin realizacji ustalany jest indywidualnie i standardowo wynosi 7-14 dni roboczych (od wpłaty zaliczki/przedpłaty lub ostatniej modyfikacja zamówienia), w szczególnych wypadkach może się przedłużyć o parę dni + czas przesyłki.
5. Wszelkie informacje na temat etapów realizacji zamówień wysyłane są na e-mail. 
6. Wszystkie informacje i opcje produktu można wybrać ze strony, w tym celu prosimy o szczegółowe czytanie opisów i zapoznanie się z funkcjami strony, a ułatwi to Państwu poruszanie się w systemie.
7. Wszelkie zmiany i inne ustalenia/informacje muszą być składane pisemnie poprzez e-mail do sprzedawcy obsługującego zamówienie. Pisząc na inny adres czas odpowiedzi może się wydłużyć. Nie akceptujemy dodatkowych informacji przez GG, Skype, lub telefonicznie ze względu na możliwość pomyłki.
8. W przypadku rezygnacji Zamawiającego ze złożonego i potwierdzonego przez ACME zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty poniesione przez ACME w związku z rozpoczęciem realizacji tego zamówienia, w tym w szczególności koszty manipulacyjne.
9. Wykonywane matryce oraz przygotowalnię na potrzeby nadruków/znakowania nie są udostępniane, klient płaci za usługę wykonania przygotowalni do druku na specjalistycznych materiałach (klisze, matryce, polimery, siatki), które są własnością firmy ACME. Wyjątek stanowią matryce do HOT STAMPINGU.

FORMY PŁATNOŚCI
NOWI KLIENCI

1. Przedpłata na konto na podstawie faktury pro-forma - dla firm, które dokonują pierwszych 3 transakcji lub korzystają z ofert specjalnych.
2. Opłata za pobraniem - dla firm, zamawiających produkty nieoznakowanie (bez nadruku) - wymagana historia transakcji.
3. Zaliczka 50% kwoty brutto, reszta płatna za pobraniem lub przelewem przed wysyłką towaru - zamówienia za min. 8 tys zł.

STALI KLIENCI
1. Przelew bankowy z terminem płatności: tylko dla firm, które złożyły wcześniej min. 3 zamówienia płatne przed realizacją na łączną kwotę min. 5tys zł netto w ostatnich 12 miesiącach. Limit kupiecki oraz terminy płatności ustalane są indywidualnie na podstawie wykonywanych obrotów oraz częstotliwości zamówień.
2. Opłata za pobraniem.
3. Przedpłata na podstawie faktury pro-forma.

W tytule przelewu prosimy koniecznie podać numer zamówienia oraz nr. faktury proforma i nazwę firmy, w przypadku braku tych danych zamówienia nie będą realizowane a wpłaty odsyłane z powrotem potrącone o koszt przelewu.

 
WYSYŁKA TOWARU
1. Przesyłka na terenie kraju firmą kurierską DHL - cena 15 zł netto - paczka do 30 kg. przesyłka standardowa dostarczana w dni robocze.
2. Przesyłka na terenie kraju firmą kurierską DHL za pobraniem - cena 20 zł netto - paczka do 30 kg. przesyłka standardowa dostarczana w dni robocze.
3. Przesyłka na terenie kraju firmą kurierską DHL - cena 180 zł netto - paleta do 500 kg. przesyłka standardowa dostarczana w dni robocze.
4. Zamówienia kalkulowane indywidualnie podlegają indywidualnej wycenie przesyłki.
5. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu lub następstwa niedotarcia przesyłki na czas. W takich wypadkach odpowiedzialność spada na firmy przewozowe - więcej informacji w dziale "Reklamacje i zwrot towaru".
6. Przesyłki specjalne tj. dostawa na określoną godzinę, dostawa na sobotę lub dni świąteczne oraz dostawa dedykowana - wyceniane indywidualnie.
RABATY I PROMOCJE
1. Aktualne promocje cenowe produktów widoczne są na stronie głównej oraz w dziale PROMOCJE.
2. Informacje o ofertach specjalnych, nowościach, hitach cenowych, itp. można otrzymać na swój e-mail rejestrując się w systemie lub zapisując się do subskrypcji.
3. System zamówień on-line www.acme.net.pl obsługuje stałe rabaty dla firm oraz dla agencji reklamowych - szczegóły pod nr. tel. 858 746 068.
4. PROMOCJE nie podlegają rabatowaniu.
 

CENY I ASORTYMENT
1. Wszystkie ceny podane na stronie nie zawierają podatku VAT oraz mogą ulec zmianie w ciągu dnia.
2. Zastrzegamy prawo do ew. błędów w opisach oraz cenach, dlatego każde zamówienie jest weryfikowane i przesyłane do akceptacji e-mailem.
3. Mogą wystąpić różnice produktów takich jak: kolory i kształt, pochodzących z różnych partii produkcji.
4. Zamówienia specjalne, większe ilości oraz nietypowe oznakowania kalkulujemy indywidualnie.
5. Produkty z opisem - "wycena indywidualna" nie posiadają aktualnych cen i podlegają wycenie po przesłaniu zapytania.
 

REKLAMACJE I ZWROT TOWARU
1. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów lub zaginięcie części przesyłki podczas transportu należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia szkody lub braków sporządzić protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji. Proces reklamacyjny wobec firmy kurierskiej trwa od 1-3 miesięcy, klient jest powiadamiany o uznaniu/nie uznaniu reklamacji listem poleconym.
2. Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie upoważniają Zamawiającego do reklamowania całej dostawy.
3. Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przenoszona jest na Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przed przekazaniem go osobie trzeciej. To samo dotyczy towaru przekazanego do znakowania przez osoby trzecie. 
4. Niewadliwy towar bez nadruków lub produkty oznakowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
5. Reklamacje nadruków/znakowania, a w szczególności kolory nadruków, umiejscowienie, wielkość, itp. rozpatrywane są na podstawie wykonanego prototypu/próby druku, która jest realizowana na życzenie klienta i jest usługą płatną (koszt wyceniany jest indywidualnie).
6. Jeżeli po odebraniu przesyłki okaże się, że zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub produkt ma wady fabryczne, należy zgłosić reklamację na formularzu reklamacyjnym (załączając zdjęcia wad produktu) i przesłać e-mailem do sprzedawcy, który obsługiwał zamówienie ciągu 7 dni od odebrania przesyłki. Jeśli weryfikacja reklamacji będzie wymagała zwrotu towaru, należy ten sam formularz reklamacyjny odesłać do siedziby firmy, razem z reklamowanym towarem na własny koszt. Reklamacje rozpatrywane są w okresie do 14 dni. Od uznanych reklamacji zwracamy koszty wysyłki wg. stawek ACME.
7. Zwroty należności dokonywane są na podstawie podpisanych faktur korygujących.

------------------------------------------------------------
INNE INFORMACJE
1. Aby otrzymać fakturę VAT, należy zarejestrować się w systemie jako firma lub instytucja.
2. Zachęcamy Państwa do zapisania się do subskrypcji, dzięki czemu otrzymają Państwo najnowsze informacje Newsletter o promocjach i nowościach na swój e-mail.
3. Szczegółową i szybką informację można uzyskać u naszych konsultantów - dział KONTAKT.
4. System zamówień www.acme.net.pl nie obsługuje zamówień klientów indywidualnych, zakupu może dokonać wyłącznie firma lub instytucja zarejestrowana w systemie - aktywacja konta klienta i dostęp do systemu przydziela dział handlowy ACME.

 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
System zamówień on-line www.acme.net.pl zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego
- przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego
- realizacji dużych zamówień w osobnych partiach
- wydłużenia terminu realizacji z przyczyn niezależnych od ACME
- w sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego
- korzystanie ze strony www.acme.net.pl oznacza pełną akceptację regulaminu i polityki prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Korzystanie ze strony www.acme.net.pl jest bezpieczne. Wpisane przez Państwa dane osobowe znajdują się na naszym serwerze, odpowiednio zabezpieczone. Wpisywanie danych jest zawsze związane albo z wyrażoną przez Państwa chęcią zapisania się do Newslettera albo z utworzeniem konta sklepowego (zalogowaniem się do niego).

Konto klienta w systemie acme.net.pl:
Aby złożyć zamówienie należy założyć sobie tzw. "Twoje konto" klienta. Jest to konto, do którego przypisywane będą wszystkie Państwa zamówienia. Dzięki temu żadne z zamówień się nie zgubi, my będziemy mogli bezpiecznie wysłać przesyłkę pod właściwy adres, możecie Państwo być pewni, że podane informacje są bezpieczne:
- wszystkie podane przez Państwa informacje pozostają bezpieczne w naszej bazie danych. Nie ma do niej dostępu nikt niepowołany, jest ona dobrze zabezpieczona.
- nigdy nie przekazujemy tych danych osobom trzecim, nigdy też nie wykorzystujemy ich do innych celów niż te bezpośrednio związane ze stroną www.acme.net.pl, czyli realizacji zamówień lub wysyłania Newslettera.
- w momencie zakładania konta sklepowego będziemy prosić Państwa o podanie:
a) nazwy firmy, imienia i nazwiska oraz pełnego adresu - wykorzystywanego do realizacji zamówień i wysyłania zamówionych paczek 
b) adresu e-mail - jest to niezbędne do realizacji zamówień w naszym systemie. Jest on wykorzystywany do logowania się w na stronie. Na ten adres wysyłamy też wszystkie informacje związane z Państwa zamówieniem, w tym prośbę o jego potwierdzenie, można też wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o ofertach specjalnych i Newsletterów
c) numeru telefonu, faxu, ewentualnie nr. GG - pozwala nam to jak najszybciej się z Państwem skontaktować w razie problemów z realizacją zamówienia
d) hasła - ciąg znaków, które sami Państwo wybierają. Razem z e-mailem-jako login, dają Państwu dostęp do konta w systemie zamówień www.acme.net.pl. W momencie tworzenia konta, samemu należy podać hasło.
Dokonanie jakiegokolwiek zakupu wymaga podania w odpowiednim formularzu pełnych danych adresowych. Wszystkie pola są obowiązkowe. Podane dane zostaną wykorzystane TYLKO do dostarczenia zamówionej przesyłki.

 
Niezapowiedziane Wiadomości i Newsletter:
Żaden z użytkowników www.acme.net.pl, który nie zażyczył sobie otrzymywania Newlettera, nigdy nie otrzyma niezapowiedzianej wiadomości reklamowej. Firma, która nie chce otrzymywać Newslettara, będzie otrzymywała tylko e-maile, które są ściśle powiązane z jej zamówieniami oraz związane z działaniem systemu. Osoby lub firmy, które zapisały się do Newslettera, będą otrzymywały TYLKO Newsletter oraz informacje, które uznamy za interesujące, gdyż będą związane z działalnością naszej firmy. Uzyskane w ten sposób e-maile nigdy nie będą odsprzedawane lub udostępniane osobom trzecim. Zastrzegamy sobie prawo do wysłania "zapytania o wpis do subskrypcji", na e-mail, z którego otrzymaliśmy zapytanie cenowe lub zamówienie.

 
Jawne Dane Osobowe:
Dane osobowe podane przy okazji wysyłania komentarzy do produktów są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te dane, komentarze mogą wystawiać tylko osoby zarejestrowane w sklepie.

 
Cookies (Ciasteczka):
Niektóre obszary www.acme.net.pl  wykorzystują cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umożliwienia danej operacji. Przykładem wykorzystania cookies na www.acme.net.pl jest Program Partnerski i może być opcja "zapamiętaj moje hasło" - opcja likwidująca konieczność logowania się do serwisu zarejestrowanego użytkownika przy każdej wizycie. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

 
Usunięcie konta sklepowego:
Każda zarejestrowana firma, która założyła konto w systemie ww.acme.net.pl, może w dowolnym czasie poprosić o jego usunięcie. Konto zostanie skasowane natychmiast lub po zrealizowaniu zamówień do niego przypisanych. Wszystkie dane zostaną skasowane, zostanie również usunięty e-mail z bazy danych. Odtworzenie takiego konta nie będzie możliwe, klient będzie musiał ponownie je założyć i wprowadzić wszystkie dane. W celu wypisania się z listy Newslettera należy w polu "Subskrypcja" wpisać swój adres e-mail i wybrać opcję wypisz. W przypadku pytań technicznych prosimy pisać na e-mail: admin@acme.net.pl.

 
Uwagi końcowe:
Przeglądając, robiąc zakupy lub wypowiadając się w systemie www.acme.net.pl akceptują Państwo zasady zawarte w Polityce Prywatności znajdującej się na tej stronie oraz Regulamin sklepu. www.acme.net.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdą firmę/osobę wykorzystującą treści zawarte na witrynie www.acme.net.pl obowiązuje aktualna Polityka Prywatności. Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nigdy nie wpłyną na podstawową zasadę: nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów/użytkowników www.acme.net.pl.

 
Nasza Misja:
System zamówień on-line www.acme.net.pl został stworzony dla firm, instytucji i agencji reklamowych, które szukają pełnej wygody w obsłudze marketingowej. Nasz doświadczony zespół ludzi zapewni profesjonalną obsługę, a najnowocześniejszy park maszynowy znakowanie najwyższej jakości w niemal każdej technologii: nadruki full kolor UV, grawerowanie laserem, tampondruk, sublimacja, sitodruk, haft komputerowy, termotransfer, tłoczenie - hot stamping, piaskowanie, termoplastizol, fototransfer. Realizujemy również zamówienia na indywidualne produkty, projektowane od podstaw wg. pomysłu klienta - duże zamówienia realizowane bezpośrednio w Chinach. Naszym atutem jest szybkość działania, jakość oraz terminowość.