-
Regulamin Zamówień Online
obowiązujący od dnia 01.02.2021
(regulamin platformy internetowej służącej do składania zamówień przez firmy oraz instytucje agencje reklamowe)
TREŚĆ DOKUMNETU:
- Definicje
- Składania zamówień w ramach platformy Zamówień Online
- Warunki realizacji zamówień
- Postanowienia końcowe
1. Definicje
- ACME – ACME z siedzibą przy ul. Gajowej 20, 15-794 Białystok, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: PL 5422591753 oraz adres firmowej strony internetowej: www.acme.net.pl
- Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną do bycia stroną Umowy, zarejestrowana zgodnie z prawem polskim lub prawem innego państwa jako przedsiębiorca, będący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, który składa Zamówienie z zakresu Oferty Handlowej ACME i chce zawrzeć Umowę z ACME na zakup Towaru, dla celów związanych z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. ACME zastrzega, iż kieruje swoją Ofertę Handlową wyłącznie do podmiotów gospodarczych oraz instytucji i może nie zawrzeć Umowy z Klientem nie prowadzącym faktycznie takiej działalności.
- Zamówienie – zamówienie Klienta stanowiące jego wiążącą ofertę kupna Towaru na warunkach określonych w Ofercie Handlowej ACME, złożone w formie pisemnej, tj. za pośrednictwem: poczty elektronicznej (e-mail), Zamówień Online, faksu lub tradycyjnej formy listownej (przesyłką poleconą). Zamówienie powinno zawierać dane niezbędne do jego realizacji przez ACME, w szczególności: aktualne Dane Identyfikacyjne Klienta i dokładne określenie przedmiotu Zamówienia, a także informacje umożliwiające prawidłowe wykonanie usługi, w szczególności w przypadku zamówienia usługi znakowania przedmiotów;
- Zamówienia Online - oznacza platformę internetową udostępnioną na stronie www.acme.net.pl na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie Zamówień Online oraz w Ogólnych Warunkach Współpracy z ACME, stanowiącą jeden ze sposobów składania Zamówień w ACME, której po rejestracji i zalogowaniu się Klient może złożyć Zamówienie korzystając z narzędzi informatycznych platformy.
- Ogólne Warunki Współpracy z ACME (Ogólne Warunki, OWW) – dokument zawierający postanowienia obowiązujące przy składaniu Zamówień w ACME, w tym w ramach Zamówień Online, określający zasady współpracy, w tym także zasady zawierania Umowy oraz wzajemne prawa i obowiązki stron Umowy, stanowiący integralną cześć Umowy zawieranej pomiędzy ACME i Klientem.
2. Sposób składania zamówień w ramach platformy Zamówień Online
- W celu korzystania z Zamówień Online Klient powinien dysponować następującymi minimalnymi warunkami technicznymi umożliwiającymi mu korzystanie z Usług:
- posiadania urządzenia i oprogramowania umożliwiającego dostęp do Internetu oraz połączenia z Internetem;
- zastosowania w niektórych przypadkach (udostępnienia dokumentów) oprogramowania umożliwiającego odczyt plików w formacie pdf (np. Adobe Acrobat Reader).
- Zamówienia w ramach Zamówień Online przyjmowane są przez ACME bezpośrednio na stronie www.acme.net.pl. po uprzednim zarejestrowaniu i zalogowaniu na stronie.
- Zamówienia są realizowane na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Współpracy z ACME.
- Rejestracja Klienta w Zamówieniach Online polega na kliknięciu zakładki „Rejestracja” na stronie www.acme.net.pl i podaniu w wyświetlonym formularzu rejestracyjnym prawdziwych i aktualnych Danych identyfikacyjnych Klienta, w tym: Nazwy firmy, NIP (nr VAT), ulicy, miejscowości i kodu pocztowego oraz adresu e-mail oraz złożeniu oświadczeń:
- o zapoznaniu się z Regulaminem Zamówień Online poprzez zaznaczenie pola „Zapoznałem się z Regulaminem Zamówień Online”;
- o zapoznaniu się z Ogólnymi Warunkami Współpracy z ACME poprzez zaznaczenie pola „Zapoznałem się z Ogólnymi Warunkami Współpracy z ACME”.
Kliknięcie przycisku „Zarejestruj się” oznacza złożenie wyżej wskazanych oświadczeń oraz akcentację Regulaminu Zamówień Online oraz Ogólnych Warunków Współpracy z ACME.
- Na wskazany przez Klienta podczas rejestracji adres e-mail ACME wysyła unikalne hasło służące do logowania się do platformy Zamówień Online.
- ACME usuwa konto i dane z rejestracji Klienta na żądanie Klienta, a także ze względu na obowiązek wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; ACME może także usunąć dane i konto Klienta w przypadku zakończenia współpracy z Klientem, a także rezygnacji z udostępnienia platformy Zamówień Online lub w przypadku jej zmian, modernizacji, poprawiania lub modyfikacji.
- Klient składa Zamówienie po zalogowaniu się (z zakładce „Zaloguj się” na stronie www.acme.net.pl poprzez podanie loginu, którym jest podany przy rejestracji adres e-mail oraz podanie przesłanego Klientowi hasła).
- Złożenie Zamówienie polega na skorzystaniu z dostępnych opcji Zamówień Online.
- W pierwszej kolejności Klient dokonuje wyboru Towaru (prezentowanego na stronie www.acme.net.pl w zakładce „Oferta”) poprzez kliknięcie na przycisku „Zamów” pod wybranym Towarem; następnie Klient podaje w uwagach zamówienia informacje dotyczące znakowania, ktore zostana wycenione przez opiekuna handlowego ACME.
- Po wybraniu Towarów i przejściu do „Koszyka” (ikonka u góry strony) z wybranymi Towarami wyświetlone zostają wybrane Towary z informacjami dotyczącymi treści Zamówienia.
- Po kliknięciu pod listą Towarów w „Koszyku” przycisku „Złóż zamówienie” należy podać adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego dla potrzeb realizacji Zamówienia oraz wpisać ewentualne informacje dodatkowe dotyczące Zamówienia (w rubryce „Informacje dodatkowe”).
- Po kliknięciu przycisku „Dalej” Klient dookreśla formę płatności oraz formę transportu poprzez zaznaczenie wybranych pól wyboru.
- Następnie po kliknięciu przycisku „Dalej” Klient przechodzi do ostatecznego podsumowania Zamówienia z wyświetleniem treści Zamówienia oraz podanych przez Klienta danych – wówczas po zaznaczeniu pola „Akceptuję regulamin” i kliknięciu przycisku „Zamów” – Klient składa wiążące Zamówienie (ofertę kupna Towarów określonych w Zamówieniu) na warunkach określonych w Regulaminie Zamówień Online oraz w Ogólnych Warunkach Współpracy z ACME.
- ACME potwierdza Przyjęcie Zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na wskazany przez Klienta adres e-mail. Wysłanie przez ACME potwierdzenia Przyjęcia Zamówienia oznacza zawarcie Umowy z Klientem, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy z ACME.
- Klient może wycofać złożone Zamówienie jedynie pod warunkiem uprzedniego kontaktu i uzyskania zgody opiekuna handlowego. Rezygnację z Zamówienia Klient powinien wysłać e-mailem do opiekuna handlowego niezwłocznie po uzyskaniu jego zgody. Rezygnacja jest ważna, jeżeli ACME potwierdzi przyjęcie rezygnacji drogą e-mailową.
3. Warunki Realizacji Zamówień
- Sprzedaż Towarów przez ACME ma charakter sprzedaży B2B i nie podlega przepisom o sprzedaży z udziałem konsumentów.
- Szczegółowe warunki sprzedaży, w tym w szczególności zasady dotyczące oferty ACME, zasady składania zamówień i ich realizacji, warunki dostaw i ich koszt oraz warunki płatności, rabaty oraz zasady składania reklamacji Towarów określają Ogólne Warunki Współpracy z ACME, które są dostępne na stronie www.acme.net.pl.
- Zdjęcia oferowanych w sklepie produktów mogą nieznacznie różnić się od stanu faktycznego i kolorystyki produktów. Ewentualne różnice między prezentacją na zdjęciach a wyglądem oryginału wynikają z powodów technicznych i ACME nie ponosi za nie odpowiedzialności. ACME udostępnia Wzory Towarów na zasadach określonych ww. Ogólnych Warunków Współpracy z ACME.
4. Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Zamówień Online zastosowanie znajdują postanowienia Ogólnych Warunków Współpracy i przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Akceptacja Regulaminu Zamówień Online oznacza również akceptację Ogólnych Warunków Współpracy z ACME. Terminy używane w niniejszym Regulaminie Zamówień Online, pisane z dużej litery, nie zdefiniowane w punkcie 1., zostały zdefiniowane w Ogólnych Warunków Współpracy z ACME.
-
Złożenie zamówienia za pośrednictwem Zamówieniach Online oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu Zamówień Online oraz Ogólnych Warunków Współpracy z ACME, dostępnych na stronie internetowej www.acme.net.pl.
-
Ewentualne dane osobowe ACME przetwarza zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych w celu realizacji Zamówienia. Zainteresowanym przysługują uprawnienia wynikające z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawach krajowych oraz krajowych aktach wykonawczych z zachowaniem procedur ochrony danych osobowych opisanych w tych aktach prawnych. Szczegółowe uprawnienia zainteresowanych opisane są w Ogólnym Obowiązku Informacyjnym (link).
-
Platforma Zamówień Online wykorzystuje mechanizm plików Cookies – zgodnie z zasadami określonymi w zakładce „INFORMACJE O COOKIE ” na stronie www.acme.net.pl.
-
ACME nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe lub błędne działanie platformy Zamówień Online u Klientów, a jedynie dokłada wszelkich starań aby Zamówienia Online działały prawidłowo. ACME może zaprzestać wspierania i udostępniania platformy Zamówień Online, jak również dokonywać jej wszelkich zmian, modernizacji i modyfikacji.
-
Reklamacje dotyczące działania platformy Zamówień Online należy zgłaszać na adres: info@acme.net.pl. ACME rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni. O wyniku rozpatrzenia reklamacji ACME poinformuje drogą elektroniczną na adres e-mail podany w treści reklamacji.
-
Regulamin Zamówień Online i jego zmiany są publikowane i dostępne do pobrania na stronie internetowej www.acme.net.pl, w szczególności w stopce strony: zakładce „REGULAMIN ZAMÓWIEŃ ONLINE”.
-
Regulamin Zamówień i jego zmiany obowiązują po ich opublikowaniu na ww. stronie internetowej www.acme.net.pl od daty wskazanej w nagłówku Regulaminu Zamówień Online i obejmują nowe Zamówienia składane od tej daty.